[Nume document] (h2)

Descriere document, 30 cuvinte.

Unde se poate depune [nume document]? (h3)

Raspuns rapid, 10-15 cuvinte. Daca avem mai multe de scris, folosim modelul de la heading-ul urmator.

Pana cand se poate depune [nume document]? (h3)

Cand avem mai multe detalii, folosim formatul: paragraf (30-40cuv) + raspuns scurt (10-15 cuv) cu bold. De exemplu:

Text introductiv despre documentul 101. Text introductiv despre documentul 101. Text introductiv despre documentul 101. Text introductiv despre documentul 101.

Documentul 101 se poate depune pana la data de 01 a lunii. <– asta e cu bold, nu e heading! pentru cel mai bun impact, fa cu italic punctul cheie al raspunsului (de ex. data).

Cat costa sa depunem [nume document]? (h3)

Aceleasi reguli ca mai sus.

Descarcati model [nume document] (h3)

Descarcare [nume document] in format Word (h4)  <– la link-urile astea folosim heading-uri deoarece vrem sa fie mai bine indexate

Descarcare [nume document] in format PDF (h4)

Alte Documente Utile

Tutorial somaj tehnic, generare documente si incarcare date pe platforma online AJOFM

Tutorial somaj tehnic, ce aveti de facut pentru a depune actele pentru somaj tehnic, generare documente si incarcare date pe platforma AJOFM Totul se completeaza online si apoi se listeaza se semneaza si se scaneaza si se semneaza electronic si se ataseaza pe site. Tutorialul prezinta : – incarcarea datelor initiale ale angajatorului – incarcarea…

Eliberarea cazierului fiscal prin Spațiul Privat Virtual

O nouă facilitate a Spațiului Privat Virtual: Eliberarea cazierului fiscal Serviciul electronic Spaţiul Privat Virtual (SPV) oferă contribuabililor înrolați o nouă facilitate, respectiv posibilitatea de a solicita şi de a primi, on-line, cazierul fiscal, se arată într-un comunicat de presă al Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF). „Solicitarea se transmite prin intermediul Secțiunii „Solicitări /…

Termenul pentru înlocuirea caselor de marcat a fost amânat cu trei luni

Ministerul Finanţelor amână cu încă trei luni dotarea magazinelor cu case de marcat electronice fiscale S-a acordat un termen suplimentar pentru dotarea operatorilor economici cu case de marcat electronice fiscale, pentru a nu fi sancţionaţi, până la 1 septembrie 2018 pentru contribuabilii mari şi mijlocii şi până la 1 noiembrie 2018 pentru cei mici. Ministerul…

Cum schimbi sediul social al unei firme

Sediul social al unei societăți este stabilit de la înființare și este declarat la ONRC și ANAF la momentul înregistrării. Cu toate acestea, imprevizibilul va interveni și vei fi obligat să adaptezi firma la mediul în care își desfășoară activitatea. Fie că ai nevoie de un spațiu mai mare pentru că afacerea ta a crescut sau…

Cine poate semna bilanțul contabil al unei firme

Bilanțul contabil al unei firme – cine il poate semna? Bilanţul contabil al unei firme este formularul cel mai important care  trebuie depus la organele fiscale în decursul unui an. De ce? Pentru că doar cu ajutorul bilanțului contabil se pot cunoaște sumele cheie pentru societate și se poate evalua situația financiară a acesteia. Valoarea…